Coconut body cream

Jag har blivit helt beroende av av den body krämen, Det doftar så sjukt gott. Haha jag är sjuk i huvudet jag vet!

Gick upp nio idag. När jag ätit frukost gick jag upp och la mig i sängen och läste svenskaboken, Kände mig duktig! Den ska vara utläst om två veckor och jar har inte kommit halvvägs. Hoppsan.

Sen gick Kajsa och jag till julmarknaden, var där lite för länge för vi hittade massa fina Hello Kitty grejer + att vi inte kunde hitta någon födelsedagspresent till min mormor. När vi kom hem så hann man inte göra mycket förrän min mormor kom. Vi gick ner till julmarknaden igen, hittade väl inget den här gången heller. Jag var duktig och inte köpte något *stolt*
Sen gick vi hem och åt middag; kalkon med potatisgratäng och brunsås och till efterrätt tårta som jag inte vet hur den stavas (a). Vet inte om det är någon som bryr sig vad vi åt men skitsamma. När min mormor åkte hem gick jag upp och gjorde tyskan och pratade med Dòra i telefon. Sen tv och ytterliggare som tv och dator. Blä vilket liv jag har. 

Har säkert mer och berätta men kommer inte på mer.
Sayonara さようなら



Ni gör mig glad <3

Kommentarer
Postat av: Dóra

Mumsig maat, yum yumm<3

Men bra att du gillar bodybutterkrämsaken-ngt.. xD Mamma blir nog glad över att den kommer till användning X) Vi har för mkt av sån skit här hemma x__x

2008-12-08 @ 13:02:49

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0