Det finns inget, det är tomt

Sometimes do life sucks.
På något sätt när jag vaknade imorse så kände jag att dagen skulle bli dålig eller konstig.  Tog för lång tid på mig att göra mig i ordning så jag kunde inte vara ute med hunden så länge. Gick sen lite försenad till bussen men hann med marginal. Bussen blev sedan sen för en tant med sin gubbe verkade inte fatta något så vi stod still jättelänge vid en hållplats.

Fick tillbaka fysikproven idag. Det gick skit och det visste jag fast kanske inte riktigt så dåligt. Fick sluta tidigare men var ändå tvungen att stanna för min buss gick inte på länge.
Det hände en rolig sak för Dóra men tänker inte berätta för det kanske är lite för personligt ;) Btw fick 500 ml body cream av henne idag, hon ville bli av med det och eftersom det luktar coconut så tackade jag självklart ja! Tack!

På bussen hem satt det en tant framför och hon var helt konstigt. Kollade runt hela tiden, framåt, bakåt och åt sidorna. Det var som hon var vilse eller som hon aldrig sett världen förr. Det var lite läskigt om jag ska vara ärlig.

Gick hem i hopp om att det skulle finnas ett paket men det gjorde det inte. Jag hade känslan av att det inte skulle finnas något eftersom det skickas från Tyskland och det brukar ta en vecka ungefär. Jag blev ändå lite besviken.

Nu känner mig tom, det är helt tomt inombords. Jag har ingen aning vad som händer längre.
Egentligen finns det nog många anledningar till varför jag känner mig tom så. Vet inte vad jag ska göra för att det ska kännas bra igen. Nu låter jag som en "emo". Okej, jag tycker inte om alla som säger att "emosar" är alltid deprimerade och de skär sig. Skärp er! Jag ska nu inte heller lägga upp värsta diskussionen för det är redan många som gör det och jag tror att ni fattat. Jag vill bara säga det. Sen vill jag inte inte att folk ska se mig som stereotypen "emo" heller bara för att jag nyss sa att jag är deprimerad. Det händer allt mer sällan nu för tiden. Jag mår bra och det finns många anledningar till det och jag hoppas att ni som hjälpt mig tar åt er! Ni betyder så mycket för mig!

Tänk att ett enda ord kan få en att ändra uppfattning om personen, bara sådär *klick*. Ha, du ska bara veta hur mycket jag egentligen ogillar dig. Men jag tänker inte säga något tillbaka eftersom jag inte tror på stereotyper.

Jag är så avundsjuk på Kajsa, Kim, Dóra mfl som ska se Bullet For My Valentine ikväll. Jag gick och funderade jättelänge på om jag skulle gå eller inte och sen när jag hade bestämt mig så var biljetterna slut. Typiskt. Det fanns ändå blijetter länge.

Tror det blir myskväll hemma idag. Kan vara mysigt ibland men jag sitter hemma alldeles för mycket! Jag måste komma ut. Man lever bara en gång. Jag vill lära mig saker och få nya erfarenheter och inte göra samma sak resten av livet.
Hjälp mig!


Unwanted, kommer aldrig hitta någon.

Jag ska sluta vara så deprimerad. Jag vill ju sprida glädje i världen.

Jag har nog inte riktigt fattat det. Jag har deras autografer och de har hållt i planschen.!  Jag kan inte fatta det!

Kommentarer
Postat av: Therése

varför mår du dåligt? </3

2008-12-05 @ 18:32:05
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Anna, jag älskar dig! det gör verkligen ont i mig att se dig vara deppig. Livet är för kort för det man får försöka göra det bästa av situationen och inte vara rädd för att våga fråga. Men jag lovar dig en sak: Nästa gång bullet kommer till Sverige ska du och jag stå där!!! :3 <3

2008-12-06 @ 10:25:36
Postat av: Anonym

vad väntar du på för paket?

2008-12-06 @ 12:03:50
Postat av: Dóra

Du ska inte vara glad för min skull. Nej fy faaan X__X GAAAH.. så sjukt alltså.. XD



Iaf, KRAM PÅ DIG FÖR DU BÄST :'D <3

2008-12-07 @ 11:16:20

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0