Gott nytt fucking år

Jaha nu var det nyår igen.
Jag tänker inte titta tillbaka på det gamla året utan blicka framåt. Ja jag har tappat många vänner. Mitt uppdrag för 2009 är därför att skaffa nya. Men behålla de som ligger närmast hjärtat, hoppas ni vet vem ni är.

Har haft photoshoot med Kajsa idag. Inte för att det blev några bra bilder på mig så var det ändå skitkul ;D

Jag ska nu gå och lyssna på musik och sova och hoppas det onda går bort.
Så kort och gott kan man väl säga; GOTT NYTT ÅR ALLA!


<3


Aouch!


Kommentarer
Postat av: Therése

Gott Nytt År världens bästa Anna!

Gott Nytt År sötaste flickan i världen!

Gott Nytt År min allra bästa vän!

<3

2009-01-01 @ 15:59:48
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/
Postat av: Fredr!k

Gott nytt år själv!

2009-01-01 @ 19:24:12
Postat av: Dóra

Underbart fin bild på er två söta töser! ^__^ <3

OCh ja, känns lite fel att säga gott nytt år nu här i efterhand, hahaha XD

2009-01-13 @ 17:55:26

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0