Julkänsla?

Det är julafton imorgon! Jag kan inte fatta det. Har ingen julkänsla..
Kajsa och jag var ute och handlade julklappar igår och idag fixade jag klart det sista. Träffade Therése inne i stan och vi bytte julklappar, blev skitglad för alla X) <3

Btw vet ni vad jag gjorde idag? Kanske inte men iaf jag köpte glasögon. Levt på linser senaste tiden för mina gamla glasögon fick jag i sexan och de är både fula och dåliga :P Så jag var inne och köpte ett par nya idag, dock inte jag som betalade (a) Kommer kanske bild när jag fått dem^^

Idag har man i övrigt gjort lite allt möjligt som ska vara klar inför julen^^

Nej nu återstår det bara för mig att säga (+min mamma sa åt mig att stänga av datorn ._. :P )

GOD JUL TiLL ER ALLA!!
<3

Kommentarer
Postat av: Fredr!k

God jul på dig själv!

2008-12-24 @ 13:24:02
Postat av: Dóra

Nice med nya glasögon. Du får ladda upp bild snart så man kan få se! ;D



Og gleðileg jól elsku dúllan min! :'D <3

2008-12-25 @ 01:33:53
Postat av: Therése

GOD JUL!

TACK FÖR JULKLAPPEN <3333333333333333333333333

Bara för att dina glasögon kommer bli snyggast i Sverige! XD

2008-12-27 @ 12:50:10
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0