No friends left

Jag har inte skrivit på hela helgen. Så jag kan börja med att säga att jag hade skitkul i fredags. Vi hade thträfflussevaka. Började med att laga tacos och sen kollade vi lite klipp och lite idol och sen äntligen dvdn! I love it I love it I love it! Tack underbara tjejer för kvällen<3

Sov hos Therése och sen hämtade familjen mig och vi åkte för att hugga julgran. På kvällen tittade jag på Harry Potter som gick på femman bara för att jag inte hade något bättre för mig. Sen skulle jag visa Kajsa dvdn och det slutade med att hon somnade, tack för den :P Hahaha förstod att du var trött men ändå (;

Söndags, igår, läste jag ut boken så jag slipper oroa mig över det. Vi ska skriva analys på onsdag om boken. Gjorde även min del (fast det blir noig mer) av svenskan.

Dansen var kul idag och resten av skoldagen skit :) Min tyskalärare är dum i huvudet. Vi bad förra veckan om att få repetera och få övningar till provet vi ska ha i januari men vi bad fan heller om att få skriftligt förhör! Så jävla arg jag är. Det kanske var bra men det var inte det vi bad om! Scheisse!

Jag höll en plats till dig på bussen Sanna men du kom inte.

Jävla skit, jag tappar er allihop. Jag kommer inte ha någon kvar tillslut. Funderar på att bara flytta här ifrån dit där allt är nytt och få en omstart på livet.

Kärleken kommer aldrig hitta in i mitt liv, det verkar som murarna är för starka..

Bläblä ska nu gå och läsa "Om jag kunde drömma" ^^

Auf Wiedersehen




Bitch

Kommentarer
Postat av: Ghost of 10

"Kärleken kommer aldrig hitta in i mitt liv, det verkar som murarna är för starka"



Aldrig tänkt på vad detta kan bero på?

Kanske kärleken finns överallt runtomkring dig?

Det kanske bara är du som inte ser det?



Jag vet iaf ett par killar på skolan som tycker att du har det där "lilla extra" :)

Hoppas du läser detta, för en av dem försöker aktivt få din uppmärksamhet..



Själv tycker jag att du är otroligt söt!



2008-12-15 @ 19:04:51
Postat av: Sanna

Du är så jävla fin älskling!

2008-12-15 @ 21:08:29
Postat av: kaian

2008-12-15 @ 21:55:53
Postat av: Kaiij

kommentaren nedan: uhu hu hu XD haha

förlåt att jag somna :$

jag tror inte på det sista du skrev (att du tappar alla)!! om du finns där för dem finns de där för dig :)

pusspusspuss schnygge

2008-12-15 @ 21:59:20
Postat av: Fredr!k

don´t leave, this will be a much darker place if your not here to light up the day:)

2008-12-16 @ 17:37:20

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0