Hopplöst

Tog bussen till skolan idag vilket var evigheter sen. Jag har haft turen att få skjuts på måndagar men idag hann inte mina föräldrar. Katrin var äntligen tillbaka på tyskan. Sjukdom, saco-mässa och inställda lektioner har varit i vägen. 
Mötte min gamla webbdesign lärare när jag var på väg till skåpet och hon sa "vilken fräck tröja du har". Det gjorde mig jätteglad!
Gjorde inget vettigt på håltimmen. Pratade med Alex och Dóra, sen gick vi till kafeterian och där träffade vi Therése efter ett tag och även Lars kom förbi.
Träffade Sanna många gånger idag och det var kul eftersom vi inte har setts på jättelänge :) <3
När vi väntade på att fysiken skulle börja så skulle jag massera Dóra tyckte hon så jag gjorde det men tydligen inte tillräckligt hårt (hon hade ont i ryggen efter konserten) så Lars tog över haha.
Gick igenom mekanik på fysiken, det var lite repetition från a-kursen. Slutade lite tidigare så Dóra och jag gick till infoteket och skrev ut en massa papper till projektarbetet.  Sa hejdå till Dóra som slutade och gick ner till Therése skåp för vi skulle äta men då säger hon att hon ska hem. Så jag hade ingen att äta med. Smsade Kajsa och sen mötte jag Sanna i korridoren men hon hade redan ätit. Det är tur att man har världens bästa syrra. Kajsa kom och åt med mig även fast redan ätit en gång <3
Var lite ensamt på dansen men det gick ändå. Caroline och jag pratade lite och sen pratade jag lite med folk från Theréses klass. Vi var tio på dansen varav åtta var med och dansade! Var var alla egentligen?
Skönt att komma hem sen.
Blä inte gjort något vettigt men ska nu jag göra lite tyska och svenska.
Imorgon ska jag till S Sandby och kolla på Theréses dansuppvisning :D
Aja, ha det bra alla mina läsare (vilket inte är så många) glöm inte kommentera!
Tschüss

Dagens citat:
"Sluta upp med de straight fasonerna" (egentligen gårdagens citat).

Kommentarer
Postat av: Therése

förlåt för att du blev så sur på mig </3

2008-12-08 @ 19:58:56
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/
Postat av: Fredr!k

"Sluta upp med de straight fasonerna" hahaha vem sa det:P

2008-12-08 @ 20:16:41
Postat av: Fredr!k

Lars kanske e bättre... men jag är bäst!... på att massera;)

2008-12-08 @ 20:30:42
Postat av: Dóra

Höhö I like rough (; säger vi haha xD

2008-12-08 @ 20:37:30
Postat av: Anonym

Anna; min söta lilla tyska vän!

2008-12-10 @ 18:45:56

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0