nemo

Jag är tillbaka igen, missed me? :)
Det känns konstigt att vara hemma. Det är skönt men samtidigt lite tråkigt för det är kul att vara iväg.

Jag har sagt det så många gånger men nu måste jag ju göra något åt det! Jag måste skaffa mig ett nytt kontaktnät. Eller nytt och nytt, utöka det jag har iaf. Jag har ju inte så många. Inga som jag träffar iaf. Det jobbiga med att jag vill detta är att jag är blyg och har ofta svårt att träffa nya människor. Gaah vad jag hatar detta!

Igår var jag med min mamma på center syd för hon skulle kolla trädgårdsmöbler till den nya altanen i sommarstugan. Säger bara att det är kul att shoppa med sin mamma när hon är på bra humör, fick en massa kläder ;)


Lila jeanskjol från New Yorker
Lila t-shirt med stjärnor från New Yorker
Svart kjol från New Yorker
Lila skottsrutig kjol från Kappahl
Klänning (vit skjorta, svart väst och röd skottsrutig kjol) från Kappahl (ska lämnas tillbaka för det är inte jag)
Svart tröja med tryck från New Yorker
Grön zebramönstrad kjol från New Yorker

Sen köpte jag även en ny töjning (för egna pengar)


Det var väl allt för mig just nu ;)

HA DET!

Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0