"Go not to the elves for counsel, for they will say both yes and no"

Wawawiwa.
Idag gäller; ta det lugnt på förmiddagen, körlektion 14.50, träna aerobic 17.00, köra mer(?), ta det lugnt och vara nervös (även fast jag inte vill vara nervös) :)

Igår såg jag sagan om konungens återkomst så nu har jag sett hela ringen-triologin *stolt* lol ^_^ Jag ska faktiskt erkänna att jag grät i slutet av sista filmen. Jag gillar bra slut så grät väl för att det slutade bra men vissa saker var även sorgliga.
De är verkligen värda att se :)


Ha det bra och håll tummarna för mig imorgon!

Kommentarer
Postat av: BUNNY

HAAHA, jag orkar inte se dom filmerna :P

2009-09-01 @ 14:25:23
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0