091210

Morsning Korsning

Jag tänkte bara skriva ett litet snabbt inlägg.
Orsaken till att jag varit lite off är att jag är sjuk igen, de andra två gångerna har det varit vaccinet men det är nog inte detta. Jag brukar ju inte bli sjuk heller förutom om det är något stort som händer typ student. Fick feber i tisdagskväll och hade det igår och idag på morgonen men det känns bättre nu, har inte alls lika ont i huvudet längre heller. Det är bara kroppen som känns orklös. Iaf jag tänkte innan idag typ hur blir man egentligen så känd på sin blogg genom att bara skriva vad man gör om dagarna. Jag vill ju inte heller sitta och läsa en blogg där personen skryter hur mycket pengar denne tjänar och typ stoltserar med massa nya kläder osv som de köper och/eller får från olika butiker. Jag tycker faktiskt att det känns lite orättvist. Det var väl något sånt jag ville ha sagt. Nu ska jag iaf försöka ansöka till några jobb och sen slappa i sängen igen och sen se om jag orkar ta mig upp till arbetsförmedlingen (blä).


Kommentarer
Postat av: SANIBO

sv: ja fifan! missar man det där kan man ju inte leva med sig själv

2009-12-10 @ 16:29:13
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0