Walk, walk fashion baby, Work it, Move that bitch crazy

Morsning Korsning

Det var picknickkonsert i fredags så vi hade med oss lite och äta. Vi satt precis vid scenen, jag satt bokstavligen och lutade mig mot scenen. Det var en sån konsert man inte sitter och sjunger med på (förutom i huvudet). Det var riktigt mysigt och som hon sa det själv "lite krogkänsla över det".

I lördags jobbade jag och sen skulle jag egentligen iväg till Nicc eftersom hon har fyllt år men hon blev sjuk och var tvungen att ställa in så satt hemma ist men det var mysigt det med. I söndags sov jag länge, nästan 12 timmar men det var skönt. Var på julmarknaden med familjen men hittade inget roligt. Sen var jag duktig och städade mitt rum innan jag tände lite ljus och min oljebrännare för första gången :)

Idag var jag i Lund mötte upp Kajsa och så gick vi till polisen och förnyade våra pass så vi kommer till London hehe. Eftersom det kostade pengar så sket sig mina planer på att julklappsshoppa efteråt (lånar pengar från mitt sparkonto). Så jag åkte hem och nu ska jag fortsätta leta efter jobb :D

Bilder på snyggelicious från i torsdags


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0