Ich schliess alle Türen

Morsning Korsning

Igår var jag på Polhem och kollade på HV3:ornas fashionshow eftersom Kajsa var med ;D Hon är fiiiierce.

Kände verkligen inte för att jobba idag (eller imorgon för den delen) när jag vaknade imorse men det var bara att bita ihop och cykla iväg. Fick ett väldigt lugnt schema idag. Hade en dubbek kvart över sju till halv åtta och sen hade jag tillgänglig tid till kvart i elva. Så jag cyklade hem och hämtade min bok, cyklade tillbaka och satte mig i vilorummet och läste. Efter ett tag kom Frida in och eftersom jag redan satt där så satte hon sig i soffan i personalrummet och jag gick ut dit och vi satt och pratade ett tag. Halv elva gick jag och hade en ledsagning till vårdcentralen och sen hem. Lunch. Sen fick jag en ledsagning hem och så skulle jag ledsaga till havsblick med hon var inte hemma för hon hade redan gått själv. Sen slutade jag, snacka om lugnt schema. Hoppas jag får lugnt schema imorgon också :) Fast jag var så arg efter jobbet idag. Det verkar som jag inte får några pengar förrän i slutet av december (jag skulle haft oktoberlönen nu i slutet av november). Jag har inga pengar nu, va fan ska jag köpa julklappar för?! Får låna av min TH/konsertkassa eller ta från mitt sparkonto om jag ska lyckas få ihop det.

Ikväll ska familjen åka till Malmö och se Anna Ternheim, det ska bli mysigt.
Så nu måste jag göra mig iordning.


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0