I've got a feeling..

Morsning Korsning

I min familj har vi en speciell tradition vid julen. Vi pyntar den 23e (ofc så har vi lite ljusstakar och sånt upp redan vid 1 advent) och sätter in granen osv. Men det vi gör annorlunda som vi alltid har gjort är att min syster och jag går och lägger oss och så pyntar våra föräldrar. Så när man vaknar på julafton så är det fint pyntat och man kan riktigt känna att det är julafton *myys*. Men ju äldre min syster och jag blivit desto senare går vi och lägger oss och desto längre måste våra föräldrar vara uppe för att kunna pynta. Så detta året sa de ifrån att de inte orkade det och så bestämde sig min syster för att vara med och pynta iår. Jag, dock, bestämde mig att vara envis och ha det som vi brukar så just nu tillbringar jag kvällen i mitt rum medan resten av familjen pyntar haha. Jag har redan pyntat klart mitt rum men så brukar vi alltid göra. Så nu ska jag sätta på en film och sen kanske jag sover. Ska upp tidigt imorgon för att hämta farmor i Lund.

Om jag inte bloggar imorgon så önskar jag alla läsare en riktigt
GOD JUL!


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0