Idag är jag glad.

Träffade min nya läkare idag på vuxen och det gick bra.
Hann att vara sista halvtimmen på svenskan och sen var det lunch 11,00.
12,25 hade jag körlektion och det gick också bra! :)
Träffade Sanna strax efter ett  vi stack till eh och fikade innan vi gick till skolan igen. Hon börjar tio i tre ;O :P
Det var iaf jättekul att träffa henne<3
Klockan tre var det tyska. Efter en haltimme fick vi gå och göra en uppgift och vi behövde inte komma tillbaka så mankunde gå hem. Men Katrin och jag satte oss och gjorde uppgiften istället vilket bestod av att översätta en text från tyska till svenska. När vi satt där så kommer en av de störiga killarna fram och frågar hur mycket jag vill ha för att han skulle få kopiera min översättning -.-  Sally som då också var där sa då " varför skriver du inte det på internet". Tror ni inte han gör det då också?! Ska bli kul att höra hans översättning sen :P
Väntade på Sanna och så åkte vi bussen hem tillsammans.

Nu sitter jag här igen som vanligt, jag har inget liv..    hahaha

Jag var precis ute med hunden eftersom min pappa bad mig *paus i skrivandet*

Idag måste jag börja packa eftersom jag ska till Sthlm på fredag ;D

Ha det så bra
puss på er.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Var jättenice att ses idag Anna <3





alltid vi va? <3

2009-01-21 @ 21:39:30
Postat av: Caroline

Jag blir glad när du är glad, lilla Annapanna :)

2009-01-24 @ 01:38:52

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0