Ramalama

Jag har inte skrivit på ett tag. Det har varit så att jag tänkt att skriva och sen äh palla men nu så skriver jag igen :P

I lördags var jag glad igen (<33)
När mina föräldrar kom hem efter att de hade handlat mat så hade de med sig guitar hero, jag har varit fast vid det hela helgen fast i söndags plugga jag mycket tyska också eftersom jag hade prov idag (måndag). Men nu är jag fast på guitar hero, jag kommer inte längre och det är ganska frustrerande xP

Idag var det gå upp klockan sex, vara i skolan klockan åtta och skriva prov. Tog typ 25 min att göra, det var ett litet prov ;P Väntade ändå ett tag och sen beskrev läraren tre bundesländer (typ delstater i Tyskland) så skulle vi skriva vilka de var. Sen satt jag en stund till och gick tjugo i nio så han med bussen kvart i. Det var skitskönt att komma hem strax efter nio x)
Bakade muffiins så jag kunde ge till Kim ;p, spelade lite guitar hero (a) och satt en stund vid datorn för att fixa över klipp till iPoden som vi sedan kunde ha användning för på dansen. Tillbaka på skolan vid ett och hade dans. Idag var det typ första gången jag verkligen kände att jag jobbade på dansen och blev riktigt varm :P Det är väl mest för att vi håller på med egna koregrafier just nu^^ Vår dans blir bäst (a) :P

När jag kom hem tog jag det först lite lugnt och sen bakade jag igen för min mamma har bak-dag på jobbet imorgon och hon hann inte baka så jag gjorde det åt henne. Snäll jag kände mig ;)
Nu har jag hamnat här framför datorn, dansar lite ibland på vår dans och camar med Therése haha.

Ledig imorgon, yes scheisse va skönt x)

Kommentarer
Postat av: Anonym

alla älskar guitar hero :)

2009-01-20 @ 14:14:06
Postat av: Fredr!k

Guitar Hero!!

2009-01-21 @ 09:11:17

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0