Teenage Battlefield



Jag fick en panikattack idag. Jag är ensam hemma nu på kvällen. Allt gick bra tills jag tyckte att jag hörde massa saker och inbillade mig. Jag gick ner i köket för att koka en kopp te och samtidigt töma diskmaskinen. Jag kände mig hela tiden illa till mods och bevakad. Först fick jag upp en kastrull i diskmaskinen, tyckte jag hörde något så tittade ut i hallen och sen i vardagsrummet men där var ingen så satte in kastrullen i skåpet. Sen fick jag upp en kniv så la den på bänken om det skulle hända något, om någon skulle komma. När jag nästan var klar med diskmaskinen fick jag tillslut helfnatt. Jag var tvungen att hålla kniven i handen hela tiden. Jag var dock tvungen att lägga den ifrån mig när jag skulle fixa med tepåsen och tevattnet men den låg hela tiden nära mig. Tillslut tvingade jag mig själv att lägga kniven i lådan, ta tekoppen och gå upp på mitt rum. Nu känner jag mig dock lite lugnare men jag undrar hur det går när jag ska sova. Snälla, jag behöver hjälp!! Hur ska jag nånsin kunna klara mig själv?!?

Nu är allt över, balen och studenten. Det känns konstigt och lite tomt. Nu börjar iaf sommaren och jag ska försöka njuta så mycket som möjligt och försöka att vara spontan och träffa människor :)

Mina hjältar är tillbaka, lite iaf.


Rubriken har två betydelser

Kommentarer
Postat av: THEJÄS

Du är aldrig ensam. Jag håller alltid om dig <3

2009-06-29 @ 17:36:16
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0