paper dolls

wiho, då var balen över.
Jag trodde aldrig att jag skulle palla hela natten. Träffade min baldejt Torbjörn 17.30 utanför domkyrkan, där träffade vi också Therése och Bo. Sen gick vi tillsammans till AF och på röda mattan. Sen var det mingel och där träffade man på andra fina människor  :) Sen var det dags att sätta sig till bords. Jag fick inte sitta med c-klassen (som är min gamla klass) för att jag hade valt Therése som bordsgranne och sen när vi kom in så sitter Therése och jag på varsin sida i salen. Och så ser jag c-klassen och andra kompisar sitta tilsammans och så sitter jag med folk som jag knappt kände. Då vart jag lite ledsen ._. Det gick ändå ganska bra, pratade lite med folk ibland. Som tur var så gick middagen ganska fort och det var ganska  god mat.
Valsen gick väl sådär haha ;p
Sen var det efterfest på Tegnérs. Dans från halv tolv till tre. Jag fick så jävla ont i fötterna så fick dansa barfota XD
Klockan tre stängde Tegnérs och vi gick upp till stora salen igen, där fick man nattamat (korv med bröd) och sen vart det dans igen ;p Eftersom jag fortfarande hade så ont i fötterna dansade jag barfota resten av tiden (kan även säga att det var många som gjorde det ;) ) Sju minuter i sex slängde de ut oss och strax efter blev jag hämtad. Jag var tvungen att hålla mig i något för jag kunde inte stå rakt i mina skor för det gjorde så ont O.o XD
Jag trodde aldrig att jag skulle palla vara där till klockan sex på morgonen men det gjorde jag ^_^
När jag kom hem åkte sminket av och jag ställde mig i duschen och sen sov jag till halv fyra på eftermiddagen ;p XD

Kvart i sju tåg jag bussen till Lund, hyrde film och åkte sen till Sandby. Filmkväll med Therése och Tove ^_^

Kolla http://harajukumademedoit.blogg.se/ för filmer från balen ;)
Kolla www.bilddagboken.se/vergessenekind för bilder från balen
Kolla www.bilddagboken.se/meizm för ännu fler bilder från balen

Kommentarer
Postat av: Thejäs

Bästa! XD

2009-06-06 @ 10:38:43
URL: http://harajukumadmedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0