the wasted generation

Min helg:
Jag tog bussen en timme tidigare i fredags för att det var prov och jag ville inte komma försent till det + jag behövde ändå in till stan. Jag köpte en mascara och sen väntade jag på 2an som Dóra satt på och så åkte vi till skolan tillsammans. Fysikprov sen ja hmm. Jag har ingen aning om hur det gick men jag hade iaf uträkningar och svar på allt men de är säkert inte rätt haha :p Sen tog jag tåget till Malmö. Där träffade jag Nic. Det var jättekul för det var så länge sen :D Vi gick lite fram och tillbaka på stan och sen fikade vi. Sen tog jag bussen hem. Bytte om och sen bussen till Lund. 18års middag/fest hemma hos Dóra. Åt god mat. Det var kul :) Hon fick en konsertbiljett till Sonic Syndicate och Deathstars + ett cafébesök när hon hon vill på vår bekostnad ;) Tog bussen hem och var hemma vid tolv.

Lördag, trött hela dagen. Läste mycket, fastnat i denna boken också (Ljudet av ditt hjärta). Skulle egentligen till Tova på kvällen p filmkväll men jag orkade inte :/ Kajsa och jag satt och kolla på Twilight på datorn istället :p

Söndag, latdag. Tog ett skönt bad, hade ansiktsscrub och sen ansiktsmask. Kajsa skrattade sjukt mycket när hon såg mig ;p Sen har jag spelat lite guitar hero, läst min bok och nu sitter jag här. Lyssnar på musik och gör en film :)


Myspys^^

Ledig imorgon. Först göra pa med Dóra, sen körlektion och sen ut och gå med Sanna på kvällen.

hahaha kiiill me XD


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0