degenerated

Var på gay bar med Sophia, Dóra och en del andra trevliga människor. Var i malmö typ vid fem och gick till triangeln där Sophia blev stylad. Sen vi satte vi oss på espresso house och sen blev den donken. Sen försökte vi hitta någonstans och sitta där det var varmt, så vi gick in på baren/china box på gustav adolfs torg. Vinylbaren var nästa stopp. Mötte upp massa människor och tillslut gick vi till bodoni där det var gay kväll. Nice kväll! (Kortaste och bästa sammanfattningen) Tog bussen och var hemma hos Dóra tre och kom sen säng efter halv fyra. Tre tjejer i samma säng ;p Jag låg i fotändan men det slutade med att jag låg ihopkurad i ett hörn XD
     Vaknade åtta och kände mig pigg, låg kvar i sängen och sen efter en stund kollade jag på klockan igen och då var klockan halv elva. Jag måste ha somnat om utan att märka det ;p Vid elva ringde min mamma. Vi skulle åka till min mormor. Jag bad henne ta med en kjol och och gick sen och sminkade mig och sen la mig igen. Sophia vaknade innan jag stack och vi satt och pratade och försökte sen få liv i Dóra men det gick inte haha. Klockan var nog halv ett då. Jag var tvungen att gå ut i bara leggings och tröja, tjocktröja och jacka. Tur att tröjan ändå var ganska lång, det var kallt! Jag ville inte ha på mig kjolen jag hade på mig kvällen innan för någon hade spillt öl på den så den stank. Känns inte så bra att ha en sån kjol på sig när man till sin mormor ;p Fick min mormors gamla cykel, så yeey jag har äntligen en cykel igen ;D
     Blev hemma ikväll, är tröött men framförallt seg^^

Jag hade bestämt mig för att bojkotta melodifestivalen i år men jag kollade ändå på finalen. SCHEiSSE VAD PiNSAMT! Sverige gör bort sig! -.-  Äh palla bry sig nu.


pusspå'na

Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0