All eyes turn hollow

Morsning Korsning

Dagens outfit



Vitt långt linne från Gina Tricot
Tröja med skelettryck köpt på Tradera
Grå leggings, systers
Rosa nätstrumpbyxor, fått från Therése
Svarta benvärmare, tror från Lindex
Accessoarer från Punkt Shop, Glitter,
hemmagjort, present m.m.

Idag skrev jag klart brevet och la det på lådan, det känns skönt.
Sen cyklade jag upp till arbetsförmedlingen för uppdatering och bytte tiden jag hade
där på tisdag till fredag. På vägen hem träffade jag Sanna. Vi stod och pratade tills hennes
buss kom. Mycket trevligt!
Nu ska jag gå och se om jag kan hitta ica-kortet och sen ska jag möta Therése vid bussen
och så ska vi se ema ikv, WiHO!

Lekte med camen på den lilla datorn (som jag för övrigt fick leta runt efter jättelänge, den är
så liten att den är svår att hitta hahaha)


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0