Black Sunday Afternoon

Morsning Korsning

Det var verkligen en black sunday afternoon. Regnig och grå.
Jag kom i säng runt halv två inatt och sen fem i sju ringer min mobil. De undrade om jag kunde jobba idag. Med tanke på det jag tidigare sagt så sa jag ju ja. Fast jag hatar när de ringer så tidigt på morgonen. När de väcker mig så så är jag helt väck och vet typ inget. Det är jättejobbigt. Jobbade till klockan två på ett ganska lugnt schema. Sen frågade om jag kunde jobba imorgon och så klart sa jag ja. Ska dock jobba 7-16, scheisse! Det är en del pengar iaf, så det är ju bra.
Efter jobbet så åkte Kajsa och jag till burlöv center för att byta hennes linne. Jag hittade ett jättesött armband som jag köpte hehe. Nu ska jag njuta av resten av denna söndagkvällen innan jag mmåste lägga mig och vakna upp för att jobba.

Ha det så bra!


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0