korkad, dum och glad

Morsning Korsning

Hade väldigt mysig eftermiddag med Therése!
Vi träffades inne i stan och tog bussen ut till nova. På bussen hade vi även sällskap av Per haha.
Vi skulle egentligen köpa julklappar eller iaf börja och kolla ut lite men ist så köpta jag till mig själv hehe. Köpte en leopardmössa och ett par zebra-jeans som var väldigt billiga. Först var det 50% och sen tydligen 30% på det så det blev 139,5 men sen avrundade jag det till 150,50 så gick det oavkortat till rädda barnen. Dagens goda gärning haha. Det kommer komma bilder sen :)

Jag blekte håret igår så byebye utväxt men det är fortfarande lite gult men hoppas att silverschampoot ska ta det denna gången. Nu ska jag ehm sitta vid datorn tills jag ska sova tror jag haha dåååligt jag vet men har inte så mycket annat att göra just nu.


Kommentarer
Postat av: Bunny

BREATHTAKiNG PiCTURE!

YOU GiEF ME NAOW GiRL! :D

2009-11-19 @ 20:42:34
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0