up around the bend

Morsning Korsning

Mådde sämre igårkväll så tog tempen innan jag skulle lägga mig och jo tack, 38,9 suck. Somnade ganska fort men mitt i natten vaknade jag av att jag badade i svett och sen högg det till i vänster sida. Kunde knappt andas och först tänkte jag att det var hjärtat men kanske inte. Försökte andas lugnt men det gjorde skitont. Sen gick det över men efter ett tag så kom den hemska smärtan igen och jag flög upp sittandes och nästan hyperventilerade. Drack lite vatten. Efter några plågsamma minuter när jag låg på rygg och försökte ta det lugnt och andas så gick det över och jag somnade igen. Det var sjukt läskigt och jag har ingen aning om vad det var.
Idag när jag vaknade så mådde jag bättre. Kroppen känns lite sliten och huvudet lite weird men annars är det bra så ringde till jobbet och friskanmälde mig så får vi se om jag får något jobb, vet att jag ska jobba på fredag och lördag iaf. Jag har kommit på att jag klagar väldigt mycket på min blogg. Tror jag mest gör det för det känns skönt att få skriva av sig lite och att få vara gnällig och klaga. Ska försöka bättra mig och sluta med det :) För det är väl ändå ingen som vill läsa det haha.

Nu ska jag antingen sitta med min bok eller sätta mig på golvet och klippa i tidningar.
Ha det så bra :D


Kommentarer
Postat av: Bunny

Det var nog nått sånt ryck i nerverna, det är jätte vanligt. Väldigt obehagligt, men helt ofarligt :D

2009-11-24 @ 13:46:06
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0