useless

Morsning Korsning

Idag har jag gjort något väldigt dumt. Jag sa nej till jobb. Just nu har jag väldigt dåligt samvete över det. Men jag har iaf lärt mig en läxa. Ska inte säga nej fler gånger nu om det inte är så att jag verkligen verkligen inte kan. Usch jag hatar sånt här :(
Nu ska jag gå ut med Challe och sen försöka få i mig något att äta innan jag sätter mig på bussen till Lund, ska träffa Therése idag. Har inte träffat henne på jättelänge!

Dagens outfit

T-shirt från Gina Tricot
Tjocktröja från H&M
Kjol fått från Therése och är
köpt på Rio
Leggings från Rockzone
Accessoarer från Punkt Shop, Shock m.m

Dagens sminkning


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0