who knew

Morsning Korsning

Igårkväll så la jag mig i sängen för att kolla på På Spaning med Bridget Jones som gick på tv3. Kvart i tio stängde jag av tvn för jag tänkte att jag att jag skulle få de behövda 8 timmarna. Kände redan då att jag frös lite. Hela natten frös och svettades jag omvartannat. När jag vaknade kände jag att det var något som inte stämde. Kroppen värkte och huvudet kändes weird. Tänkte att det kanske bara var inbillning så gjorde mig iordning och tänkte sen kolla om jag hade feber. Ha, jag hade 38.6. Fick ringa och sjukanmäla mig. Nu sitter jag i soffan med lilla laptopen i knät och tittar på Vänner. Mår lite bätte nu också har bara lite huvuvdvärk och yrsel. Nu ska jag inte gnälla mer haha.
Hoppas alla får en fortsatt trevlig måndag :)


Kommentarer
Postat av: Bunny

Krya på dig :D

2009-11-23 @ 17:38:42
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0