091025

Morsning Korsning

Jag hade satt alarmet på 9,20 idag och snoozade till klockan 10.
Jag tänkte ah scheisse va klockan är mycket ändå (jag är konstig
jag vet), så jag gick ner lite sömndrucken, sa god morgon till mina
föräldrar och gick till vattenkokaren för att sätta på tevatten. Då
tittade jag snabbt på klockan på mickron, den stod på 9,02.
Jag stönade och tänkte fasen, när jag kom på att man ska ju byta till
vintertid idag! Gjorde ändå i ordning frukost och gick upp på mitt rum.
Nu kunde jag ju läsa mer i min bok hehe ;)

Nu har jag gjort mig i ordning. Klockan är ju inte så mycket men
känns ändå skönt att vara klar så jag bara kan sätta mig i bilen
sen och hämta Caroline och köra till Therése.


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0