Bang a gong

Morsning Korsning

Inatt var jag lite mer förbered på vad som gällde. Jag tog inte ecco-skorna idag
utan tog två par strumpor och converse ist. Jag tog även ett par benvärmare
utanpå jeansen. Sen hade jag armvärmare under tjocktröjan och tjocka vantar.
Tog även en halsduk och mössan för värme och för att dölja mitt lilla knep hehe.
Jag tog nämnligen med mig min iPod, jag hade tillräckligt hög volym för att höra musiken
men ändå tillräckligt lågt för att höra när handledaren sa något. Jag tycket det
gick mycket lättare när jag hade musik och kändes som allt gick mycket
fortare. När det hade gått ungefär en timme så tog han fram budlistan och visade
mig vilken gata det var och gav mig fem sydsvenskan som jag fick dela ut.
Sen skrev han på handledarintyget och jag tyckte han sa att vi var klara
efter det. Jag trodde jag hade hört fel men sen säger han "hittar du tillbaka härifån?".
Snacka om att jag blev chockad haha. Han fick visa vägen en liten bit och
sen hittade jag själv. Jag tackade för allt och gick glad därifrån.
Jag låg hemma i sängen igen tio i fyra. Snacka om att det var skönt haha!

Nu ska jag snart börja göra mig i ordning till halloweenfesten.
Kajsa ska hjälpa mig när hon kommer hem, vilket är snart tror jag.
Lovar att försöka lägga upp bild innan jag åker :)


Kommentarer
Postat av: Angel of Clarity

Dead By April på kulturbolaget immorgon lördag!

Adept och Marissa Burns Trey som förband, kommer du? :)

2009-10-23 @ 17:28:40

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0