brick by boring brick

Morsning Korsning

Jag är tillbaka igen.
Jag klarade faktiskt att inte sitta vid datorn haha.
Det hjälpte ju faktiskt lite att jag blev sjuk och bara låg i sängen också. I söndags när jag skulle sova så frös jag och på natten så låg jag i t-shirt, tjocka leggings, täcke, filt och överkast och skakade så mycket jag frös. Vaknade upp med feber, huvudvärk och illamående, jippie. Skulle egentligen på intervju den dagen men fick ringa och säga att jag inte kunde komma.
Tänkte egentligen skriva ett långt inlägg men när jag väl satte mig här och skulle skriva så fick jag ingen lust alls. Kan berätta lite kort. Var på testdag på Havsblick äldrevårdsomsorg så nu ska jag börja som timanställd där nästa tisdag. Hoppas det går bra. Jag ska även börja hos en handledare för tidningsbärarna och se om det är något för mig. Jag tror det är det men vi får väl se. Dela ut tidningar mitt i natten. Så det går framåt på jobbfronten iaf :)

Nu ska jag inte fastna här som jag brukar göra.
Jag ska göra något vettigt utav dagen.

Slänger upp en bild från mysiga kvällen igår

Alex, Therése, Per


Kommentarer
Postat av: Dóraaa zhe pussycat!

Jag hoppas det är riktig Coca cola och inte Zero lr Light på bilden : O

2009-10-03 @ 13:22:58
Postat av: Thejes

Mihihih! Mysig kväll indeed!!

Och jaa Dóra, det är riktig coca cola XD

2009-10-03 @ 16:02:37
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0