Well I guess I'll make my own way

Morsning Korsning

Idag är jag lite trött. Började jobba klockan sju imorse.
Slutade vid ett och så var det snabbt hem och byta om lite och sen åkte jag in till Lund för att träffa min tjejkompis Alex som jag inte träffat på länge :D
Vi gick litle på stan och sen fikade vi, mycket mysigt!

Imorgon kommer det bli en jobbig dag.
Börjar jobba sju på hemtjänsten. Sitter barnvakt klockan halv sju på kvällen. Upp mitt i natten för
att träffa en handledare för tidningsbärarna i Bjärred 02,15.
Jag kommer vara trött haha.
Sen tycker mina föräldrar att jag ska jobba på hemtjänsten på torsdag
men då kommer inte jag få sova något efter tidningsbärarna så får se.

Ha det bra ni som läser :D


Kommentarer
Postat av: Bunny

mihihih, du jobbar så duktigt :D

2009-10-08 @ 11:28:18
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0