I'm such a sad, sad sight

Morsning Korsning

Idag följde jag med mina föräldrar upp till sommarstugan.
Det var kallare inne än ute så jag satt med jacka, halsduk och mössa hela tiden haha.
Såg fotbollen nu på kvällen. Jag bör egentligen inte kolla på sånt för mina nerver tål inte det,
jag är sån mes haha. Och jag lovar att det är min otur och för att jag kollade på det som gjorde att det blev det resultatet.

Nu ska jag fortsätta kolla på skruva den som beckham som går på fyran.
Hoppas alla haft en bra lördagkväll.

Grattis till Therése och Alex idag


Kommentarer
Postat av: Thejes

mihihi cutie!!

varför har du alltid så negativa rubriker? D:

2009-10-11 @ 00:20:47
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0