I'm trying to...

Morsning Korsning

Jag började gäspa och tänkte att jag kanske skulle gå och lägga
mig och få sova mycket inatt igen. Men när jag tittade på klockan
så var hon bara fem i tio! Jag kan ju inte gå och lägga mig nu!?
Natten som precis var sov jag ju nästan elva timmar, gick och la mig tidigt,
snoozade en timme, somnade om, vaknade när min pappa kom in med
frukost. Bortskämd, jag vet haha.
Så nu försöker jag förtvivlat komma på något att göra. Pallar inte
sitta vid datorn, finns inget roligt att göra och inget rolig att prata med, suck.
Ska ner och se om jag kan hitta någon film att glo på. Det är något åtminstone.



Jag vet inte hur många jag har sagt att jag inte ska sitta hemma utan försöka
att gå ut och träffa nytt folk. Varför får jag aldrig tummarna loss?!
Om jag väl får ett erbjudande så brukar jag tacka nej och vad är det
för inställning? Jag blir så arg på mig själv!
Nu måste jag göra något!


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0