keep your feet on the ground

Morsning Korsning

Då har man jobbat två gången denna veckan och det är två
dagar kvar, sen är det helg. Yes!

Igår hade jag blåa jeans när jag jobbade. Jag menar
hur vanligt är det att se mig i det?!

Jag slängde på ett nitskärp, lite armband och
eyeliner när jag skulle till min jobbcoach på
eftermiddagen.

Jag tänkte att eftersom det var ändå någon dag sen jag bloggade
att jag skulle skriva mycket men nu när jag väl sitter här så har
jag inget att skriva...
Jag ska se om jag kan pyssla något, har redan pimpat min kalender
med lite färg hihi.
Sen är det ju Grey's Anatomy om 20 min!
Ska se om jag orkar kolla True Blood, annars ska jag sova.
Det är ju jobb imorgon så upp tidigt igen.


Kommentarer
Postat av: Thejes

HAHAA jag hade oxå blåa jeans på mig ;OOOOOO XDDD

2009-10-15 @ 09:09:29
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/
Postat av: Ellia

Jag läser din blogg... hela tiden,men jag brukar liksom dra mig från att kommentera eftersom jag känner mig lite lagom random och ointresant. Men jao... jag läser din blogg, nu vet du ^^

tjingeling Badring <3

2009-10-16 @ 15:45:35
URL: http://itsmellslikeemo.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0