The sadness will never end

Morsning Korsning

Då är man här igen.
Idag blev det långpromenad hela familjen till Alnarp för min mamma och
syster skulle till någon mässa eller vad det var. Min pappa, hunden och jag
gick hem igen och gick förbi supermarket och handlade. Kom hem, åt, läste lite
och sen gick vi ner och bytte däck på båda bilarna. Känner mig duktig hehe.
Sedan upp och läste. Jag har börjat läsa Män som hatar kvinnor btw.
Riktigt bra faktiskt.
Sen lagade vi mat och nu sitter jag här igen. Blir nog inte så långvarigt.
Måste sova tidigt idag. Ska upp och jobba klockan sju imorgon. Egentligen ska
jag jobba till fyra (vill inte) men jag har ett möte med jobbcoachen klockan tre.
Så hoppas jag får gå tidigt så att jag hinner med det. Det är ett viktigt möte ändå.
Det var väl allt för mig idag.
Baibai


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0