you are so beautiful!

Jag är så stolt över min lillasyster!
Hon sökte till Modell 2010 som Nova Lund anordnar.
Det var mellan 700 och 750 personer som sökte och Kajsa var en av de 60 som tog sig vidare till
livecastingen på Nova. Så idag har hela dagen gått åt till att vara där.
De gick på catwalken och intervjuades. Sen skulle de göra ytterliggare en gallring ner till
25 personer men det blev 26. Kajsa hade gått vidare dit också.
Sen fick de varsitt linne, blev stylade och sminkade för att sedan göra en fotografering.
Sen kunde man gå hem. Nu ska det göras ytterliggare en gallring ner till ca 15 personer.
Dessa 15 finalister kommer läggas ut på hemsidan där man kan rösta och sedan är det en finalmodevisning.
Jag håller tummarna så hårt att jag får kramp att hon ska gå vidare!
Älskar dig systra min!


Kommentarer
Postat av: Kajsis

tack älskade syster! och tack för attt du var med mig hela dagen ^_^ ily! <3

2009-09-26 @ 17:30:07
Postat av: THEJÄÄÄS

HEJA HEJA HEJA iM PROUD OF CHiPMUNKKAJSiiiiS!!!!

Hon är snyggast av alla, hon kommer gå vidare :DDDDDDDDDDDDDDDDDD

<3333333333333333333333333333

2009-09-27 @ 12:31:10
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0