100407 - the sun is shining

Morsning Korsning

Godmorgon, vilken underbar morgon! Solen skiner och fåglarna kvittrar. Vad munter jag låter haha.
Jag gick upp kvart över sju och jag har ätit frukost, tvättat håret och klätt på mig. Just nu sitter jag och kollar på Jerry Springer. Ebbe sover fortfarande. Mitt te smakar fisk :( Och jag har haft den "break your heart"-låten på huvudet hela morgonen och jag gillar inte den låten. Gillar inte sån musik heller.

Hoppas det bllir en solig och varm dag idag. Ttyl :D


Kommentarer
Postat av: Mor

Ha en riktigt skön dag och njut av solen!

2010-04-07 @ 10:34:43
Postat av: Bunny

Haha, vilken låt? ^^

2010-04-07 @ 13:40:54
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/
Postat av: Kajsi

i'm only gonna break break your break break your heart! XD I know you like it ;)

2010-04-07 @ 20:24:26

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0