100408 - shake

Morsning Korsning

Jag har varit på babycafét idag. Mysigt som vanligt men idag så hoppade vi fikan för att jag fick låna bilen idag och köra (vilket var skönt, att slippa ta bussen) och Ann var tvungen att ha bilen senastkvart i tolv så hon inte skulle komma försent till skolan. Ebbe har fått sin lunch och ligger just nu och sover som vanligt och jag väntar på att min lunch ska bli klar. Idag är det jag som hämtar Lovisa på dagis och även ska ge henne middag. Håll tummarna för att det går bra haha! ;)

Solen skiner idag igen men det är lite kallare och det blåser. Får se om jag sätter mig ute en stund sen.


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0