100408 - varför ska man alltid fastna när det är spännande?!

Morsning Korsning

Ni som höll tummarna för mig, tack det hjälpte haha. Det gick faktiskt bra att hämta Lovisa på dagis idag. Hon var lite ledsen för hon hade trillat men efter ett tag så lyckades jag tina upp henne.

När klockan blev åtta så kände jag mig jättetrött. Ann skulle kolla på the forgotten och jag pallade inte resa mig ut soffan. Sen var det ju så spännande att jag bestämde mig för att kolla klart hela. Efter det hade jag tänkt att gå och lägga mig i sängen och kolla på något missat avsnitt på nätet eller läsa men så började criminal minds. Jag orkade fortfarande inte resa mig och tänkte att jag kunde väl sitta kvar ett tag till. Tillslut så var jag ju tvungen att se hur det gick! Så satt hela programmet även fast jag inte ville det haha. Jaja jag får lägga mig och läsa lite nu och sen stänga av datorn. Jag har ändå sovmorgon imorgon yey!

Gute Nacht!


Kommentarer
Postat av: Bunny

SV: Of course, du står redan på gästlistan! :D

2010-04-10 @ 11:44:21
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0