100410 - gillar inte att lata bort dagar

Morsning Korsning

Hehe hej hej. Det blev inget bloggande igår. Jag städade lite och sen var jag tvungen att ta hand om Ebbe hela tiden för så fort man gick ifrån honom så började han storgråta. Han börjar få tänder och det gör ju väldigt ont och så fick han feber också så han var lite gnällig. Barn brukar få feber när de håller på att få tänder har jag lärt mig haha. Jag åkte med Ann in till Svågertorp för hon skulle lämna av Carl där som skulle till Norge. Jag tog bussen in till stan och köpte Dóras present och sen lite godis på netto och satt utanför ett tag och väntade på att far skulle ringa. Han sa att han nog skulle vara kvar länge så jag satte mig på en buss hem ist. Det blev lite städande och tv-tittade sen och strax efter tio så kom min faster och man som vi var hos förra helgen och en faster till. Satt och pratade en stund och drack vin innan det var dags att sova.

Idag har jag bara låtit tiden rinna iväg. Usch gillar inte göra så egentligen, vill få ut så mycket av dagen men idag har jag bara inte orkat. Måste slå in Dóras present och snart göra mig i ordning för ska ju iväg på kalas hos Dóra ikv ;) Nu måste jag sätta igång!

TTYL


Kommentarer
Postat av: Bunny

Varför dricker du alkohol fast du inte borde? :$ :(



Hoppas du får kul ikväll :)

2010-04-10 @ 17:06:06
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/
Postat av: Bunny

SV: Jaow, det är ju på ditt ansvar, och du håller säkert koll ^^

2010-04-11 @ 10:47:35
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0