100412 - ibland önskar jag att tiden går fortare

Morsning Korsning



Ann kom hem redan vid ett idag. Hon skulle egentligen haft praktik till fyra men de skulle tydligen ha något personalmöte så hon fick åka hem ist. Ebbe sov knappt en timme nu efter lunch så han är redan uppe och pratar på för fullt.

Jag mår inte så bra just nu och ska ta och kolla lite millenium medan han får sitta och leka på sin matta bredvid. Han verkar ha ganska kul iaf :)

Vid fyra ska jag hämta Lovisa och sen ska hon och jag åka upp till Toppen och så ska jag se om jag kan hitta en födelsedagspresent till far.


Kommentarer
Postat av: Johanna The Dreamer

(sv) varsågod!

2010-04-12 @ 16:38:31
URL: http://johannathedreamer.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0