100412 - jaha det var den dagen

Morsning Korsning

Jaha nu har denna dagen gått, gick ganska fort faktiskt. Jag hämtade Lovisa från dagis och åkte sen till Toppen. Först visste jag inte alls vad jag skulle handla men med lite hjälp från mor via tele så hittade jag. Hoppas nu han blir glad för det också :)

Kvällen var trevlig även fast Lovisa var lite skrikig. Ann och jag hade många trevliga samtal.
Nu ska jag se slutet av Millenium för hann inte göra det innan och sen möjligtvis läsa lite innan jag ska sova. Upp tidigt imorgon jupp!

Gute Nacht!


Kommentarer
Postat av: Bunny

Vad för intervju var det du pratade om då du loggade ut?

2010-04-12 @ 23:08:39
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0