100413 - kladdkaka is yummie

Morsning Korsning

När jag hade hämtat Lovisa från dagis så fick jag sån lust att baka kladdkaka men så kom Ann hem och de flög iväg. De kom dock tillbaka vid halv åtta men tänkte att kanske var försent och jag satt och pratade med Kajsa och försökte bestämma grejer så var lite upptagen. Klockan åtta hörde jag Ann hålla på och skramla i köket så jag gick ut för att kolla och yey hon gjorde kladdkaka :D Hon var också så sugen på det. Då blev jag glad hihi.


Hade varit gott med bär till också!

Desperate Housewives och Cougar Town är slut och jag ska nog läsa lite innan jag ska sova.
Imorgon måste jag komma på hur jag ska packa in fars presenter och så ska jag hämta Carl på Svågetorp vid två. Imorgon kväll så åker jag hem en sväng för att fira far.

Gute Nacht!


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0