100414 - happii birthday

Morsning Korsning

Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är fars födelsedag. Hurra Hurra Hurra!
Grattis far på födelsedagen! :D



 Hoppas du får en bra dag!

Ebbe bara gråter och gråter idag. Jag blir så frustrerad för jag vet inte vad jag ska göra. Han har fått mat, ersättning och han har sovit dock inte så länge som han brukar men ändå. Förhoppningsvis blir det bättre snart.

Nu ska jag försöka ringa gastromottagningen igen och sen får vi se vad som händer.

Hur ser eran dag ut?


Kommentarer
Postat av: Bunny

Hälsa Grattis! ^^

2010-04-14 @ 13:39:53
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/
Postat av: Maackkyy

älskar din blogg!

2010-04-14 @ 13:51:55
URL: http://kandykupps.blogg.se/
Postat av: Dóra aka Pussycat

Oh vad kul, grattis till din kära far då : D



Och vilka griniga ungar du har. Det är skrattretande xD Iofs har jag varit med om liknande men att ungen var dessutom lite våldsam för att vara en flicka i 2-3 ålder men det beror på nog på att hon hade kort stubin och ville bestämma allt <_< eller bestämma allt-grejen har kommit mer de senaste åren.. men nu kan man åtminstone förklara för henne varför hon har fel. 3 åringar och yngre typ fattar inget x_x

2010-04-14 @ 18:41:04

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0