100415 - whisper to me...

Morsning Korsning

Tack till alla som höll tummarna. Det gick bra med Lovisa förutom två saker. Ann ringde tio i sex och sa att hon hade fått sluta lite tidigare och hon var hemma vid halv sju vilket var skönt. Lovisa började pilla på min tofs (jag har nästan alltid håret uppsatt när jag jobbar här för annars drar Ebbe i det) och började dra så sa jag ifrån att hon skulle sluta. Vad tror ni hon gör?! Hon tar tag i mitt nackhår med järngrepp och vägrar släppa. Aj som...! Ann var tvungen att avsluta sitt telefonsamtal för att komma och hjälpa till. Det spelade ingen roll hur mycket jag bad henne att sluta och försökte bända loss hennes fingrar. Tillslut fick jag ju loss hennes händer och med följde några hårstrån argh! Hon fick sig en liten utskällning av Ann och bad sedan mig om ursäkt. Droppen var sen när hon och Ebbe satt på golvet och hon sparkade till Ebbe så han höll på att trilla omkull = slå huvudet i golvet men Ann hann att rädda. Jag har nog nästan aldrig sett Ann så arg. Det var det som hon gjorde idag.

Nu ska jag lägga mig och läsa ett tag fast först så ska jag kolla på någon film jag filmade på en av th-konserterna blev så sugen på det hihi.

Bis dann!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lovisa är minsann en liten busunge!

2010-04-16 @ 00:49:22

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0