100415 - Your time's about to come

Morsning Korsning

Jag kommer ihåg när jag gick i tvåan och satt i matsalen och jag hade min b.kay tröja på mig. Då kom du fram till mig och sa att jag ahde snygg tröja och du undrade var jag hade köpt den. Jag kommer ihåg att jag blev lite överrumplad och att jag var lite bitchig. När danskursen började i trean så var du där men jag kom inte ihåg dig. Men det verkade som du kom ihåg mig eller för att jag hade th-tröja på den dagen. Du kom fram till Therése och mig och sa att du också gillade th. Det var lite kyligt i början och jag kommer ihåg hur avundsjuka Therése och jag blev på dig när du fick åka ner till fanpartyt och träffa dem. Men att du kom hem med varsin plansch med äkta autografer till oss med utan autografer till dig själv. Det betyder så oerhört mycket för mig att du gjorde det! Kan inte beskriva hur mycket. Vi ble bättre och bättre vänner. Vi träffades lite på fritiden och pratade lite då och då. Nu har vi fått se våra största idoler tillsammans även fast du fick de några gånger innan ;)
Jag hoppas verkligen att vi träffas mer än vad vi gör nu!
Tack för allt Caroline!
I love you


together we’ll be running somewhere new


Ann ville inte att jag skulle åka iväg till babycafét med Ebbe idag för han har fortf ganska hög infektionsrisk och hon orkar verkligen inte ha honom sjuk igen. Carl åkte till Polen idag och Ann jobbar till sju så det är jag som hämtar Lovisa och ge båda barnen mat. Jag tror jag ska försöka få Lovisa att gå och lägga sig men jag tror inte det kommer funka men vi får se :) Håll tummarna för mig.


Kommentarer
Postat av: Mor

Jag håller tummarna för dig!!

2010-04-15 @ 15:11:31

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0