100829 - at my funeral

Morsning Korsning

Min helg

Fredag; var med Carin på Center Syd för hon hade lagt undan ett par skor och sen fikade vi. Sen kom mor och Kajsa och dit och så åkte vi hem tillsammans. Den blev en skjorta och en ring shoppat för min del fast skjortan ska tillbaka.

Lördag; Fick träningskort av min mamma så nu jäklar. Var på Lions loppmarknad, fyndade fyra ramar fast tyvärr va de antingen för stora eller för små men de ska nog gå att använda ändå. Kajsa och jag satt barnvakt åt fyra småbusiga ungar och vi kollade på Lilla Sjöjungfrun.

Söndag; Vaknade sent för alarmet på mobilen är sjukt. Kollade på Törnrosa. Var på Lions igen och denna gången blev det tre böcker, tre tidningar och två shotglas, mycket billigt. Rensade sedan på skrivbordet och hyllan ovanför. Allt som jag ville ha kvar är nerpackad i lådor. Det är tomt nu.

Imorgon ska det simmas, söka jobb, rensa ur skrivbordet och möjligt mer så att det, soffan och förmodligen tv-bänken kan åka ut. För sen ska det målas :D

Hoppas alla har det bra!


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0