101219

Morsning Korsning

Lånar denna av Therése 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Rätt mycket haha men bl.a sett Tokio Hotel(!), Mötley Crüe, Alice Cooper, Iron Maiden m.fl live. Träffat och fått bok signerad av Kat von D.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej inte vad jag vet.
Dog någon som stod dig nära? Nej, och tur är väl det!
Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? Kärlek och ett mer fast jobb.
Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 3 (& 5) mars. 
Vad var din största framgång 2010? Att jag har provat på olika jobb skulle jag tro. 
Största misstaget? För många..
Har du varit sjuk eller skadat dig? Båda. 
Bästa köpet? TH-biljetter, min nya säng, tågbiljetter (även fast sj var dumma!) upp till Sthlm för att träffa Kat von D, min dator.
Vad spenderade du mest pengar på? Nödvändigheter hehe ;) 
Gjorde någonting dig riktigt glad? En hel del.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Tokio Hotel-World Behind My Wall/Lass uns Laufen.  
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ungefär samma, kanske lite ledsnare. 
Vad önskar du att du gjort mer? Varit ute och träffat vänner, gamla och nya.
Vad önskar du att du gjort mindre? Bara sitta hemma. 
Hur tillbringar du julen? Min farmor och mormor kommer hit som vanligt men sen ,som vi aldrig gjort förr, åker vi till Thailand precis efter jul ;D
Blev du kär i år? Nykär i TH och Bring Me The Horizon men annars nej.
Favoritprogram på TV? Desperate Housewives och Vampire Diares.
Bästa boken du läste i år? Överenskommelser av Simona Ahrnstedt
Största musikaliska upptäckten? Gamla rockdängor, yummie! Hehe
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Hehe det är snart ett år sen men jag vet att jag önskade mig Kat von D's bok "High Voltage Tattoo" och fick den.
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Aa en del saker.
Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Ehm alternativ haha.
Vad fick dig att må bra?: Min familj, några underbara vänner och musiken.
Vilken kändis var du mest sugen på? Hehe ehm Bill och Oli kanske *blink blink* 
Vem saknade du? Gamla vänner 
De bästa nya människorna du träffade? Annie, Ida, Josefine, alla andra lutzarna och Henrietta.
Hur har året 2010 varit för dig? Bergochdalbana är nog ett bra ord.
Bättre än förra året? Ungefär samma.
Någonting du aldrig kommer glömma från 2010? TH-konserterna, Sonisphere-resan, jobbet som barnflicka, vissa barn från vikariejobb, jobbet på XXXLutz. 
Har du flyttat under år 2010? Flyttat sängen till andra sidan av rummet haha.
Har du hittat en ny låt som du älskar? Bring Me The Horizon - Memories och Don't go.
Har du druckit alkohol? Aa
Har du kysst en främling? Nej.
Har du förlorat en vän? Aow..
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Nae..
Har du gått bakom ryggen på en vän? Tror inte det.
Har du ljugit för en bästa vän? Räknar inte någon till bästa vänner nu för tiden, det blir bara fel, så nej.
(Måste hitta mig själv först)

Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0