100210

Morsning Korsning

Idag åkte Ann och jag gemensamt och lämnade Lovisa på dagis och sen åkte vi till Toppengallerian och handlade. Kom hem åt lunch sen däckade både hon, Ebbe och jag. Tills hantverkarna som skulle kolla på Lovisas tak kom. De fick riva upp en bit av taket för att se hur mycket det läckt in och tydligen så är det mycket vatten! Så de måste riva hela taket och göra om där inne. Tycker synd om de.

Sen iaf så bakade jag muffins och Ann passade på att göra det också medan jag ändå var igång. Hämtade Lovisa på dagis och fixade glasyren när jag kom hem. Jag blev faktiskt nöjd med muffinsarna, de blev riktigt söta ^_^ (kommer bild sen) Dock så fick jag för mycket glasyr i mig. Det rann på händerna och sen tog jag någon sked, så jag mådde sjukt illa efteråt och ville bara spy. Men jag får ju skylla mig själv haha.

Imorgon är det typ vanlig dag och sen är det packning på kvällen inför hemfärd. Åker med familjen tidigttidigt på fredag morgon. Deras tåg går redan kvart över sju på morgonen. Sen tar jag bilen och kör hem till Lomma. Så får den stå där över helgen och så får jag köra bilen till Malmö på söndagkväll och hämta dem.

Nu ska jag se om mina föräldrar lyckats installera skype så ska vi se om jag kan skypa lite med de innan jag går och lägger mig. Ska föröska att gå och lägga mig tidigt men känner på mig att klockan ändå kommer hinna blir rätt mycket.

Anyway, I say good night now so I don't have to do it later.


Kommentarer
Postat av: BUNNY!

SV: Jag förstår inte det där riktigt.

Enda sen dom sagt det har de ju ändå varit aktiva med intervjuer och tv program och pr och sånt, och de senaste veckorna har de ju varit på turne i Europa..

2010-02-11 @ 15:04:42
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/
Postat av: BUNNY!

SV: Idag spelar dom i Tyskland

2010-02-11 @ 19:32:20
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0