100215

Morsning Korsning

Skriver ett litet snabbt inlägg nu medan Ebbe sover och jag vill passa på att läsa min bok haha. Iaf jag hann inte lägga ut en outfit-bild i lördags för när jag gjorde mig i ordning så flög tidig iväg, bokstavligen. Helt plötsligt var klockan jätte mycket, jag var jättestressad och fick äta fort som attan. Sen fick jag ändå sitta och vänta på bussen för den var sen, så typiskt. Kvällen var helt okej och jag satt och pratade med Elin som jag inte träffat sen studenten. Eftersom hon tycker jättemycket om barn så ska hon komma ner hit och hälsa på någon gång ^_^ Jag tog bussen hem tio över tolv och somnade strax innan ett.

Söndag. Latisdag. Skulle egentligen packat men det var alltid andra intressanta saker som kom upp. Jag fick stresspacka lite i slutet. Det var lite svårt eftersom jag skulle pacla både till Ljunghusen och till Österrike. Jag tror jag har packat det mesta. Det som ska till Österrike är fortfarande hemma och mina föräldrar tar ner det på fredag när de hämtar upp mig på vägen. Halv åtta satt jag i bilen och körde till Malmö för att hämta upp Ann med familj. Vi kom fram precis samtidigt. Jag trodde Carl skulle köra hem men när han skulle ta emot nycklarna så sa han "du jag kom på att jag har druckit ett glas vin". Jaha tack för den, så jag fick köra ner till Ljunghusen. Det var lite läskigt eftersom det låg en stor väska där bak som skymde all sikt bakåt och eftersom jag inte visste var jag hade bilen utan att den väskan fanns där så kan ni ju tänka hur det kändes när man inte såg något bak alls.

Idag är det måndag. Vaknade sju imorse av att det plingade på dörren, det var tydligen de som ska fixas Lovisas tak. Gick upp tio i åtta, gjorde mig i ordning och åt sedan frukost. Fick veta att Ann är sjuk, Carl jobbar hemma, Lovisa är lite förkyld och Ebbe är fortf förkyld också.

Nu ska jag läsa min bok.
Ciao ciao!


Kommentarer
Postat av: BUNNY!

outfit bild glömde du ju nu igen :P

2010-02-15 @ 11:49:45
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/
Postat av: BUNNY

SV; men du skrev ju hela detta inlägget, du kunde ju lagt bilden här? :P

2010-02-15 @ 12:03:44
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/
Postat av: BUNNY

SV: Jaha okej. Det sa du ju faktiskt inte, så inte så lätt att veta :D

2010-02-15 @ 12:53:49
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0