Don't want to talk about it

Morsning Korsning

Dålig uppdatering igen, ska bättra mig haha. Jag hade 20års fest i lördags, kommer kanske att komma upp någon bild lite senare. Det var iaf väldigt mysigt :)

Igår tog vi det lugnt, åt tidig middag och var sen ute och gick på isen. Jag har aldrig sett så mycket is på havet i Lomma innan. Otroligt och det var länge sen det var så mycket snö. På kvällen var mor jättesnäll och skjutsade mig ner till Ljunghusen, så slapp jag gå vägen från bussen för den är bäcksvart när solen är nere. Det var faktiskt väldigt skönt att få sitta och prata med henne ist för att sitta ensam på en buss! :)

Nu har jag varit vaken i ungefär en timme. Jag gick upp precis när Carl och Lovisa åkte och Ebbe låg och sov fortf så jag passade på att gå och göra mig iordning (idag har jag iaf mycket kläder på mig hehe). Jag sitter för tillfället och äter frukost. Ebbe har vaknat och sitter bredvid i vagnen och pratar för fullt. Får se vad som händer idag, ska försöka uppdatera mer. Ikv ska jag till Lund och följa med Alex till Musik Direkt.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0