I want to get away, I want to fly away

Morsning Korsning

Jag trodde jag skulle blogga redan imorse men det blev inte så. Idag har jag pratat med mor en halvtimme vilket jag behövde, ätit både frukost och lunch, sjungit med Ebbe och gett honom lunch. Har även varit ute och gått en runda så Ebbe somnade och han sover fortf. Hoppas han sover ett tag till :)

Idag verkar det som att det är jag som ska hämta Lovisa på dagis och eftersom det inte finns någon bil hemma så får jag gå med dubbelvagnen och hämta henne. Tänkte redan när jag var ute mitt på att det skulle bli jobbigt eftersom det blåser mycket idag. Jag tittade precis ut genom förnster och det har ju börjat snöa nu också! Nein, scheisse!

Skriver mer sen.


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0