I'm so sick, infected with where I live

Morsning Korsning

Någon kväll sen så kände jag mig inte riktigt bra. Igår kände jag mig yr. I förmiddags hade jag ont i magen och mådde illa. Jag skulle sett tecknena. I eftermiddags blev det värre. Mådde mer illa och började frysa jättemycket, med det kom även huvudvärk. Försökte sova men gick inte så bra. Om det var någon som såg mig så trodde de nog att jag hade krampanfall för jag frös så mycket att jag skakade något väldans. Ann var snäll och kom in med en kopp te som hon lagt lite honung i, jag kunde dock inte dricka det för mådde mer illa då. Jag tog iaf en ibumetin, somnade och nu mår jag bättre. Är lite svag och har kvar lite huvudvärk  men annars är det ganska bra :)

Dock vill Ann att jag kör Lovisa till dagis imorgon och hon ska vara där halv åtta. Sen kommer några av hennes kursare hit. Scheisse jag måste verkligen må bättre imorgon! Får se om jag åker hem imorgon eller om jag stannar kvar tills min familj hämtar mig vid fem, det beror ju på hur jag mår.

Så nu har jag fått klaga av mig lite och tänker faktiskt stänga av datorn och somna om.
Den bästa medicinen.
Håll tummarna för att jag ska bli bättre och kan åka imorgon ;)


Kommentarer
Postat av: BUNNY

Som tidigare sagt, krya på dig honey!

2010-02-18 @ 21:11:13
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0